HoReCa od kuchni

  • Personalisation Header

Wywołaj uśmiech u Twoich klientów! Jak personalizować zamówienia w dostawie.

Opublikowano 14/10/2020

Personalizacja to obecnie słowo klucz. Ogólne, masowe podejście do klientów już się nie sprawdza. Chodzi o to, żeby każdy z nich poczuł, że firma czy marka, z którą wchodzi w interakcję, rozumie jego potrzeby i problemy. Aby wzmocnić pozytywne doświadczenie klienta z marką, warto do produktów i usług dołączyć emocje. Pomyśl o własnych doświadczeniach jako klienta czy gościa restauracji, o chwilach, które wywołały u Ciebie efekt „wow” tak duży, że chciałeś się tym podzielić z innymi. Zapamiętujemy takie momenty właśnie dlatego, że wywołują emocje. A teraz zadaj sobie pytanie – ile to kosztowało?

Czy wykorzystujesz personalizację w Twojej restauracji?

Jeśli nie, to najwyższy czas zacząć!

W ostatnim czasie obserwujemy dynamiczny rozwój segmentu jedzenia na dowóz, a pandemia jeszcze przyspieszyła ten trend. Kiedy klient zamawia posiłek z dowozem lub na wynos i jako restaurator masz z nim ograniczony kontakt bezpośredni, kluczowe staje się znalezienie sposobu na podtrzymanie relacji i lojalności. Tutaj z pomocą przychodzi właśnie personalizacja, a my podpowiemy Ci, jak pokazać klientom, że Ci na nich zależy. Opracowaliśmy zestaw narzędzi, które pomogą Ci personalizować każde zamówienie i pozytywnie zaskoczyć klientów.

Narzędzia do personalizacji zamówień

personalisation card

Z naszym zestawem możesz personalizować każde zamówienie. Oprócz specjalnie zaprojektowanego pudełka do dostaw przygotowaliśmy także:

  • naklejki
  • zawieszki
  • karteczki na wpisanie dedykacji

Pokaż klientom, że Ci na nich zależy. Wykorzystaj dodatkowe akcesoria, żeby powiedzieć im, że posiłek przygotowałeś z radością i masz nadzieję, że będzie im smakował. Możesz to zrobić, wpisując krótką dedykację na karteczce, naklejce, pudełku czy zawieszce, którą przyczepisz do torby.

personalisation tag

 personalisation examples

Dlaczego warto personalizować?

Przede wszystkim, to bardzo proste. Wystarczy, że znasz imię klienta (zwykle podaje je, składając zamówienie), a potem musisz już tylko napisać krótką wiadomość. Personalizacja pozwala Ci budować relację z każdym klientem osobno, a to z kolei buduje ich lojalność wobec Twojej restauracji. I podobnie jak menu może być Twoim wyróżnikiem wśród konkurencji, tak personalizowane wiadomości do Twoich klientów mogą Ci pomóc zdobyć przewagę.

Budowanie relacji z klientami w czasie pandemii, kiedy bezpośrednie kontakty są ograniczane do minimum, nie jest łatwe. Dlatego takie dodatkowe gesty jak osobista karteczka przy zamówieniu są bardzo ważne i zostawiają miłe wrażenie, które klienci na pewno zapamiętają. To z kolei może wpłynąć na ich decyzję o ponownym zamówieniu u Ciebie, zostawieniu pozytywnej recenzji czy poleceniu rodzinie i znajomym.

Na co czekasz?

Jesteśmy tu, żeby pomóc Ci rozwijać biznes. Nie przegap okazji do zwiększenia obrotów dzięki wprowadzeniu i rozwojowi oferty na dowóz, także poprzez wykorzystanie zestawów do personalizacji zamówień. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej.

Obejrzyj film
personalisation card

Personalizacja zamówienia w dostawie - karteczka od szefa kuchni

Obejrzyj film
personalisation sticker

Personalizacja zamówienia w dostawie - naklejki