granatowe-deski-tlo

O czym mówi kod LOT znajdujący się na opakowaniach Aviko?

Kod LOT, który znajduje się na opakowaniach produktów Aviko, to identyfikator partii produkcyjnej, pozwalający, np. w przypadku reklamacji, ustalić dokładne pochodzenie produktu.

Kod LOT zawiera informacje o takich parametrach jak:

  • kraj pochodzenia oraz fabryka
  • numer linii produkcyjnej
  • czas produkcji

Od października 2021 r. na opakowaniach produktów mrożonych Aviko drukowane są dwa kody LOT (oba zaczynają się dwoma literami, po których następuje ciąg cyfr), co ma związek ze zwiększeniem liczby linii produkcyjnych.

Obok kodu/kodów LOT na opakowaniu są także drukowane daty: produkcji i przydatności do spożycia.

aviko-numer-lot-na-opakowaniu

Jak złożyć reklamację w Aviko?

Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie jakości któregoś z produktów gastronomicznych Aviko, możesz złożyć reklamację, korzystając z formularza na naszej stronie. Znajdziesz go tutaj -> Formularz reklamacyjny Aviko

Możesz także skontaktować się telefonicznie lub mailowo z przedstawicielem Aviko, z którym współpracujesz lub z dystrybutorem, u którego kupiłeś nasz produkt.

Jednym z obowiązkowych elementów reklamacji jest podanie kodu LOT (jednego lub dwóch, w zależności od nadruku na opakowaniu), ponieważ dzięki niemu będziemy w stanie zweryfikować, gdzie i kiedy dokładnie dany produkt został wyprodukowany.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata gastronomii, otrzymywać wiedzę przydatną w prowadzeniu lokalu gastronomicznego i informacje o nowych produktach i konceptach w Aviko, ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA, korzystając z formularza poniżej.