HoReCa od kuchni

WYBIERZ STREFĘ x

Aviko Scoopers With 2 Dips 1 Liggend

Grip'n Dip - nowy produkt w asortymencie Aviko, który wniesie wiele korzyści do menu w Twojej restauracji. Specjalne frytki w kształcie litery U z wyjątkowo chrupiącą otoczką zapewniają wyjątkowe doznania kulinarne i są wprost stworzone do podawania z przeróżnymi sosami! Niezależnie od tego, czy zaserwujesz je na miejscu, czy z dostawą/na wynos, ten produkt zaprezentuje się doskonale.

Czytaj więcej
1 Street Food Sides

Segment street food jest coraz popularniejszy i przed pandemią rósł w tempie szybszym niż cały rynek fast food (9,1% w 2019 r.). Najczęściej kojarzony z food truckami, nie zamyka się jednak tylko w tej formie, bo „uliczne jedzenie” to także restauracyjne ogródki i stoiska z porcjami na wynos funkcjonujące samodzielnie lub jako dodatkowy element klasycznej restauracji. Obserwując dynamiczny rozwój street food’u, wzbogaciliśmy nasze portfolio o kilka nowych przekąsek inspirowanych smakami kuchni z różnych części świata.

Czytaj więcej
1 SUP

Redukcja tworzyw sztucznych wszędzie, gdzie to możliwe, jest częścią rosnącego trendu znanego jako Life After Plastic ("życie po plastiku"). Pierwszym celem dyrektywy plastikowej przyjętej w 2019 roku jest zapobieganie i ograniczanie wpływu niektórych produktów z tworzyw sztucznych na środowisko, w szczególności na środowisko wodne i na zdrowie ludzkie. Drugim celem jest promowanie przejścia na gospodarkę w obiegu zamkniętym dzięki innowacyjnym i zrównoważonym modelom biznesowym, produktom i materiałom. W tym artykule wyjaśnimy, co to oznacza dla branży gastronomicznej.

Czytaj więcej
Barra Restaurant Berlin Neukolln Chef Contemplation

Dobre praktyki na trudne czasy

Opublikowano 2021-05-17

Ostatnie 12 miesięcy można nazwać rokiem pandemii, rokiem niewiadomego, niepewności. Na pewno był to dla wszystkich rok próby, również dla restauracji, kawiarni, barów, które przez wiele miesięcy nie mogły funkcjonować zgodnie ze swoimi założeniami, a jedynie służąc swoim gościom w okrojonej formie. Jednak ten rok okazał się być też rokiem kreatywności, wznoszenia się ponad przeciwności losu i ograniczenia. Szukając sposobów na podejmowanie gości przy zamkniętych lokalach, jedynie z opcją na wynos i w dostawie, wielu restauratorów wraz z ich niezłomnymi zespołami wykazało się imponującą pomysłowością i zaradnością biznesową w sytuacji, której próżno szukać w jakimkolwiek podręczniku z zakresu zarządzania gastronomią. Oto niektóre z rozwiązań, z jakimi wyszli gastro-fighterzy.

Czytaj więcej
1 Food Trends

Wygląda na to, że wiele trendów jedzeniowych, które obserwowaliśmy w 2020 roku, zostanie z nami na dłużej. Nadal odczuwamy wpływ COVID-19, większość konsumentów pracuje teraz w domach - wykonując pracę zdalną, oprócz tego ogólnie więcej czasu spędzamy w zamknięciu. To powoduje, że zmiany w podejściu do jedzenia, które wywołała lub przyspieszyła pandemia, wciąż są widoczne i raczej będą się umacniać niż zanikać. Oto kilka najważniejszych trendów.

Czytaj więcej
Snacks 1

Dążenie konsumentów do maksymalnej wygody i szybkości napędza rozwój segmentu jedzenia na wynos i dowóz oraz nurtu grab-and-go – niewielkich przekąsek do zjedzenia „w biegu”. Kierunek dla gastronomii wydaje się więc oczywisty – więcej przekąsek, mniej dużych posiłków. Pokolenie millenialsów i jego potrzeba otrzymywania wszystkiego szybko zmusza restauratorów do przyspieszenia, jeśli chodzi o zaspokajanie ochoty na przekąski o różnych porach dnia.

Czytaj więcej
4 Cafe Bar

Sytuacja w czasie pandemii jest bardzo dynamiczna, dlatego ważne jest żeby być przygotowanym na zmiany. Aby pomóc Ci przenieść restaurację do następnej fazy, wybraliśmy pięć najważniejszych wskazówek, jak pozostać w biznesie na dłużej i przygotować się na ponowne otwarcie po poluzowaniu obostrzeń i zniesieniu lockdown’u.

Czytaj więcej
Friends

Z artykułu dowiesz się, jakie są najważniejsze trendy w pokoleniu Z, które możesz wykorzystać, żeby przyciągnąć młodszych gości do Twojej restauracji. Mające kontakt z cyfrowym światem niemal od urodzenia, pokolenie Z dorastało online i to, obok wielu innych czynników, wpłynęło na to, jak teraz żyje oraz na to, co i jak teraz je. I choć trudno jest wyciągać zbyt wiele wniosków na podstawie porównywania grup wiekowych, ponieważ nasze poglądy i podejście zmieniają się w miarę, jak dorastamy, wybraliśmy kilka kluczowych trendów, które ewoluowały wśród konsumentów w ostatnich latach. Kim są osoby z pokolenia Z? W dużym skrócie – to osoby urodzone w latach 1997-2012, obecnie w wieku 9-24 lat, pokolenie następne po millenialsach (1981-1996).

Czytaj więcej
master class banner

Na warsztatach, które poprowadzą szefowie kuchni: Sławomir Miotk (konsultant kulinarny Aviko) i Marcin Szachowicz (Unilever Food Solutions), zaprezentujemy dania inspirowane tematem ‘majówki’. Z uwagi na trwające obostrzenia, pokażemy rozwiązania , które można zapakować na wynos i na dowóz.

Czytaj więcej
SC6-skinon2

Szukasz produktu o wyjątkowym wyglądzie do swojego menu? Przedstawiamy kolejny produkt w linii Aviko Super Crunch – ekstra cienkie i chrupiące frytki ze skórką! Super długie, super cienkie, super chrupiące i super rustykalne.

Czytaj więcej
Aviko Gratin For Delivery Homemade Style Gratin Met Lamsrack En Wortel 1 1 Liggend (1)

Urbanizacja, wygoda i digitalizacja powodują zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów. Covid-19 wzmocnił te trendy i przyspieszył rozwój oferty z dostawą (i na wynos) w punktach gastronomicznych. Była to jedyna możliwość utrzymania działalności gastronomicznej w okresie pandemii. Aby pomóc w zróżnicowaniu menu do dostaw, zapewnić klientom niezwykłe doznania kulinarne oraz wysokiej jakości posiłek dostarczany do domu, Aviko przedstawia Gratiny - idealne rozwiązanie, które pomoże Ci zmaksymalizować ofertę na dowóz i na wynos.

Czytaj więcej
skinny fries

Przedstawiamy kolejny produkt w linii Aviko Super Crunch – ekstra cienkie i chrupiące frytki 6 mm! Super długie, super cienkie i super chrupiące, szybko zyskają uznanie Twoich gości i na długo pozostaną ich ulubionym wyborem.

Czytaj więcej
Aviko Crunchy Shapes Waffle Cut Seasoned - to go salsa topping LIGGEND

Przedstawiamy nową grupę produktową w portfolio Aviko – super chrupiące specjalności, a w niej produkt, który pozwoli Ci się wyróżnić – chrupiące kratki ziemniaczane. Dzięki delikatnej panierce, mocno ziemniaczanemu smakowi i unikalnemu kształtowi szybko zyskają popularność wśród gości.

Czytaj więcej
mash bowls

Koncept Mash Bowls

Opublikowano 2020-11-12

Trend na bowle/michy/miski w gastronomii funkcjonuje już od kilku lat, ale nadal jest bardzo popularny i nie widać oznak jego spowalniania.

Czytaj więcej
Poke Bowl trend kulinarny z Hawajów artykuł Aviko HoReCa

Występują w wersji wegetariańskiej, z mięsem, owocami morza lub rybą. Liczba wariacji i możliwości łączenia składników są nieograniczone i to pewnie jeden z powodów, dla których poke bowle zyskały tak dużą popularność na całym świecie. Niewiele osób wie, że oryginalnie pochodzą z kuchni hawajskiej i są ulubionym daniem surferów. O tym, skąd dokładnie wzięła się hawajska miska pełna dobroci, co ma wspólnego z japońskim sushi i dlaczego szturmem podbiła street food na całym świecie - dowiesz się z naszego artykułu.

Czytaj więcej