Aktualności

  • premium foil

Nowy design opakowań frytek Premium

Opublikowano 30/07/2018

Począwszy od lipca 2018 r. Aviko redukuje użycie oleju palmowego poprzez zastępowanie go 100% olejem słonecznikowym we wszystkich frytkach Premium dla gastronomii. Decyzja o przejściu na produkcję z wykorzystaniem 100% oleju słonecznikowego wynika z analizy zachowań konsumentów, którzy postrzegają obecnie wybory żywieniowe jako nieodłączny element stylu życia: zdrowie i witalność są istotnymi czynnikami motywującymi. W Aviko chcemy zdrowszy wybór uczynić standardem w dynamicznie rozwijającej się linii frytek Premium dla gastronomii.

Przejście na olej słonecznikowy wiąże się z licznymi utrudnieniami przy procesie produkcji i  będzie nie lada wyzwaniem, jednak zmiana ta przyniesie dla nas ogromne korzyści. Jest to również idealny moment na zmianę designu opakowań!

Nowa szata graficzna zaprojektowana została w taki sposób, by inspirować oraz wzbudzać pozytywne emocje.  Ciemny niebieski kolor podkreśla jakość premium, a funkcjonalności dodaje boczny transparentny panel.

Zmiana opakowań dotyczyć będzie całej linii frytek Premium: Aviko Premium Super Crunch, Skinny Fries, frozen Pure & Rustic fries, Super Longs, Sweet Potato, La Cuisine Belge, i w późniejszym etapie Turbo Fries.

Zmiana będzie wprowadzana stopniowo, w zależności od poziomu zapasów, a rozpoczęła się od frytek linii Super Crunch. Od tygodnia 38 olej palmowy zostanie zastąpiony olejem słonecznikowym także we frytkach Super Long oraz innych liniach, m.in. Turbo.

 

Elise de Jong

Senior Channel Marketeer